Prawdopodobnie to dla nich nawet lepiej, gdy ich książki nieco je przerastają. Książki dla dzieci powinny zawsze, podobnie zresztą jak i ich ubrania, pozostawiać możliwość dorośnięcia do nich; a książki dodatkowo powinny stanowić bodziec do tego dorastania.
J.R.R. Tolkien

piątek, 19 kwietnia 2013

Mam oko na Mamoko

Książki, których passa ciągnie się od mikołajek, jedna z nowszych produkcji pp. Mizielińsich. Mam oko na cyfry dostał Brat do buta. Że niby to bardziej dla niego, bo lubi, sztywne te kartki wciąż itd. Trafiła stuprocentowo w ówczesną fascynację liczbami i liczeniem ...Staśka. Wyliczył i wyoglądał wszystko.
W związku z tym Mam oko na litery znalezione pod choinką (kiedy to było! nawet tegoroczna zima zdążyła się już wreszcie skończyć!) było już zaadresowane do obu Braci. Ucieszyli się bardzo. Obaj. Od tego czasu siadują razem, Stasiek skrupulatnie wyszukuje wszystko, co można znaleźć na odpowiednią literę, a Brat robi za echo, powtarzając wszystkie wyrazy. Albo sam siaduje w kąciku i w skupieniu kontempluje. Zdarza się to także odwiedzającym Rówieśnikom, mnie, tacie lub przygodnie napotkanym Krewnym i Znajomym, którym książka wejdzie w ręce. Nie zawsze jest łatwo. Nie zawsze wszystko udaje mi się znaleźć. Wciąga coraz bardziej...


A! Level 2 Liter przewiduje poszukiwania w języku angielskim. Spróbujcie! (Być może i inne języki da się tam odszukać, ale nie władam).


Produkt cyfrowo-literowy powstał na bazie Mamoka i za to podoba nam się jeszcze bardziej. Na dwóch sąsiadujących stronach wielu dalszych i bliższych znajomych poznanych w trzech sztandarowych książkach obrazkowych Mizielińskich.
Przydatne do samochodu, jako czasoumilacz i czasozajmowacz. Do przychodni. Wszelkich innych poczekalni. Mają bardzo wygodny format, może jeszcze nie kieszonkowy, ale już torebkowo-plecaczkowy.
Jeśli jeszcze nie macie, a lubicie świat Mamoko - bardzo się Wam spodoba. Gwarantujemy. 





Mam oko na litery
Mam oko na liczby
Aleksandra i Daniel Mizielińscy
wyd. Dwie Siostry 2012
książki kartonowe
książki obrazkowe

1 komentarz:

  1. mamy oko na litery, na liczby nie brałam bo nasi już za duzi mi się wydawali na te cyferki.
    Ale b lubimy te literkowe zmagania.
    Jak będę teraz w PL to dokupię coś mizielińskich:)

    OdpowiedzUsuń