Prawdopodobnie to dla nich nawet lepiej, gdy ich książki nieco je przerastają. Książki dla dzieci powinny zawsze, podobnie zresztą jak i ich ubrania, pozostawiać możliwość dorośnięcia do nich; a książki dodatkowo powinny stanowić bodziec do tego dorastania.
J.R.R. Tolkien

poniedziałek, 27 września 2010

...bo był bardzo stary

Radosna książka o łańcuchu pokarmowym. O zwierzętach. O przemianach. O życiu. I o śmierci też.
Jeszcze nie prowokuje do poważniejszych pytań, na razie jest radością czytania i oglądania fajnych obrazków fajnych zwierzaków.
Świetna graficznie. Oczywiście.







Kto kogo zjada.
A. Mizielińska, D. Mizieliński
wyd. Znak, Kraków 2010
miękka oprawa
obrazki > tekst 

1 komentarz:

  1. Kiedyś w ręce wpadł mi D.O.M.E.K Mizielińskich i byłam nim zachwycona.Ja, stara baba, w ekscytacji przeglądałam ilustracje i analizowałam każdy ich szczegół.

    OdpowiedzUsuń