Prawdopodobnie to dla nich nawet lepiej, gdy ich książki nieco je przerastają. Książki dla dzieci powinny zawsze, podobnie zresztą jak i ich ubrania, pozostawiać możliwość dorośnięcia do nich; a książki dodatkowo powinny stanowić bodziec do tego dorastania.
J.R.R. Tolkien

środa, 8 września 2010

Gratki dla matki

Dziadka z babką odkryłam przypadkiem w toruńskiej księgarni i natychmiast zakupiłam skuszona ilustracjami. A potem już wyśledziłam odjechany sklep i stronę PanTuNieStał i póki co mamy komplet wydawnictw, a kilka innych rozdanych Krewnym-I-Znajomym.
Zabawa tekstem i ilustracją na wysokim poziomie. Fajne ilustracje Katarzyny Boguckiej do ludowych powiedzeń znanych i lubianych; jak dla mnie nr 1 jednak o dziadkach - którego zresztą nie znałam.
Stachu też poleca.

























 


Katarzyna Bogucka 
Dziadek z babką. Przypowieść ludowa.
Nie śmiej się 
Siała baba mak.
wyd. Pan Tu Nie Stał, Łódź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz